Kuzeybabyy Bedihimm enfeksiyon kapmış olabilir bir doktora götürün isterseniz antibiyotik damla verir geçmiş olsun 💐
3_bebeli_ana Bedihimm 1 yaşında ki kizim uykusu geldiği zman surekli gözlerini ovusturur sizin de o yüzden yapiodur