askbocusum_1 Kızlar mutfak yaptıracam daha doğrusu müstakil eve geçiş yapıp içini yaptiricam🤦🏼♀️mutfak dolap kapaklarından en kaliteli yani solmaya suya dayanıklı kapak hangisi?sizin kullandiginiz ve memnun kaldiginiz dolaplar varsa önerebilir misiniz☺️
Yamanikomm askbocusum_1 ben kendi evime ikeadan yaptirdim.fakat maliyetli oluyor ama.cok guzel oldu oturmak nasip.olmadi.o.baska😂
askbocusum_1 askbocusum_1 balon kapak çok güzel duruyor görüntü olarak ama usta çabuk solar dedi dayanıklı degilmis.lake çok güzel ama baya pahalı.akrilik sevmiyorum ama en kullanışlı oymuş sizce?
Yamanikomm askbocusum_1 knox sanirim ben kartaldakine gitmistim ordan direk.konusmustuk yaptirmak icin fakat cok maliyetli mesela tezgahimi ahsap yaptirdim kiracim.cok.memnun kalmamis ama degistirme imkanim yok ben severek yaptirmistim.3.5 sene once kose dolabi mitfagin kendigi tezgahim bide.minik.bir adayi 8.800 civariydi yanlis hatirlamiyorsam
askbocusum_1 Yamanikomm yaaa özel değilse niye nasip olmadı?Ikea kaliteli ve baya güzel oluyor.ama.van da yok maalesef
YigitAlpsMom Yamanikomm bende Ikea dusunuyorum da sağlamlık konusunda kararsızım nasıl kullanışlı sağlam mı birde resim atma imkanı varmı😊
Anne25 askbocusum_1 valla benim blogum var orada mutfağım var bakabilirsiniz modeline parlak beyaz kullanıyorum. selinshomeblog
askbocusum_1 Yamanikomm şuan sordum ben tezgahla beraber akrilik dolap 16.000.istedi🤢lake istiyorum ama çok pahalı gücüm yetmez.ya bide açıkçası hiç gitmek istemiyorum mecbur kiradan kurtulmak için gidecem.kaynanamla altlı üstlü olacak🤦🏼♀️o yüzden severek yaptırıyorum sadece dayanıklı olsun yeter diyorum
EmineB10 askbocusum_1 biz marangoza yaptırdık şöyle dedi bize kaplama değil de boyama daha uzun ömürlü oluyormuş. Suntalem var bir de mdf fiyat farkındaysan ama mdf daha kullanışlı ve uzun ömürlü bir de siensi diye bir teknik bar oyma boyama sanırım ondan yaptırdık biz baya sağlam ve şık duruyor. Marangoza gidip sorun sunta mı mdf mi ahşap mı
askbocusum_1 EmineB10 Ya anlamadım MDF ye balon kapak diyor marangoz ve yok kullanışlı değil renk soluyor diyor.halbuki görüntü aciisndan çok güzel oluyor
Yamanikomm askbocusum_1 Valla.olmustur iki kati inanirim yani yarin pc ye bakicam resim varsa atcam size aklimda
EmineB10 askbocusum_1 bitmiş halini bulamadım ama beyaz lake dedi sanki marangoz yani mdf, suntalem den ayrı bir şey mi acaba lake siensi diye bir sistem ile üretiliyormuş falan filan. denedim ama nasıl foto atıcam bilemedim bir tane bitmemiş var
askbocusum_1 Yamanikomm ah ah neyin fiyatı artmadı ki?sevinirim foto atabilirseniz fikir olur en azından☺️