SaremAselim_0817 abim çalışıyor canım yardımcı olayım. Her ay maliyeti çıktıktan sonra en az 6.500 TL kalıyor eline.( benzin, vergi, muhasebeci )
ancak her başvuru yapan alınmıyor bilginize elemeleri oldukça sıkı yapmaya başladılar. O yüzden aracı işe kabul olduktan sonra almasında fayda var ki onlarda bunu tavsiye ediyor. Zaten işe kabul edildikten sonra 15 gün süreniz oluyor araç ve diğer evrakları tamamlamak için . Bu arada trendyolun çalışanı değil iş ortağı oluyorsunuz. Çünkü kendi adınıza şirket açıp öyle çalışmaya başlıyorsunuz. İstanbul için konuşuyorum bölgeniz oluyor o bölgede çalışan kişi sayısını göre değişebiliyor çalışma saatleri . . Abimler 3 vardiya gibi bir sistem var. 1. Vardiya sabah 7 de teslimat şubesinden paketlerini alıyor dağıtıma çıkıyor 2 gibi işi bitiriyor. 2.vardiyada sabah 10 da gidiyor. 3. Vardiyada 12 de ama en geç ⅚ gb bitiriyor paketlerini. Yani bir yerde çalışma saati sana bağlı olmuş oluyor