Linaece 50 günlük kızım var sütüm azdı sonra kesildi neredeyse doğduğundan beri mama ile besleniyor. Geçen haftalar da ne güzel 3 saatte bir içiyordu. Şu son günler 1 saat 2 saatte acıkıyor. 90 cc veriyorum her öğünde. 120 cc denedim onunda hepsini içmiyor. 2880 doğdu ilk ay 4160 şuan 5 kiloyu geçiyor sanırım.
ikos58 Linaece bız soyle yapmıstık. Sabah 90 bırdahakına 105 sonrakı 120. Yanı bır sonrakı ogune 15 cıkarak. Doktor oyle onerdı o zaman mama saatlerının arası acılıyor
ilknurcelik Linaece oyy maşallah kuzucuğa hazımsızlık yaşamıyorsa verin bence istiyorsa benlm bebeğim çok hazımsızlık yaşıyor anne sütü ile beslenmesine rağmen
ikos58 [bilinmeyen] canım benım bebegım cok hızlı kılo alıyor ve asla doymak bılmıyor. Emıyor ve ustune 120 cc de mama yıyor. O yuzden boyle yaptık mesela sabah 9 da 120 verdım sonrakı ogun 12 de 135cc bır sonrakınde 150cc. 15 er arttırarak. 10 gun sonra alıstı ortalamaya ve ondan sonra hep 120 verdım.
ikos58 [bilinmeyen] vallahı canım memleketteyken bayramda mecbur bır doktora goturduk bebek obur ve dıyet yapmalı dedı mamayı azaltmaya calıstım bır hafta cocuk bas bas bagırdı ıstanbula donunce kendı doktorumuza gıttık cocuguna ıskence yapıyorsun terbıye olacak yasta degıl yıyorsa verıceksın dedı o yuzden aglatmıyorum bosver canım arttır cocuk fazla gelse zaten yemez
Linaece ikos58 kaç kilo ki. Ağlatılır mı bebek ya. Bu zamanda ne diyeti. Hem dediğin gibi doysa emmez zaten yada yemez