Mervexxx ben bel sıkıntısı çekmiştim eczacı arkadaşımız gece bebeğini emzir emzirdikten sonra yakıyi yapıştır bi 4 saat kadar emzirme gece uykusunda dedi 4 saati geçtikten sonra hicbiseycik olmaz dedi bende öyle yaptım gece uykusunda olduğu için 4 saati gecmistik .ve çok şükür hicbir sorun yaşamadım