Arkadaşlar 23 günlük bebeğimi sadece anne sütü ile besliyorum. Bu aralar çok huzursuz, sürekli durduğu yerdede ağlıyor. Ağzını açıp aranıyor ama bir kaç dakika emdikten sonra sanki sinirlenir gibi davranıyor ve ağlayarak memeyi itiyor ama aç olduğunu biliyorum aç olduğu böyle halde yapıyor :( Sütümde iyi geliyor biliyorum görüyorum ama derdi ne anlayamıyorum buda beni üzüyor Allah aşkına bunu yaşayan var mı ya neden oluyor ki ??