Benim rahmetli babaannem annem evde yokken çok ağlamışım 1.5aylıkmışım yarım muz yedirmiş ve ölüyormuşum boğaza kaçma durumu falan değil bu arada bağısaklarım tıkanmış ve şekerim fırlamış baygın halde hastanelik olmuşum eskiler niye böyle yaaa nerde bu konuları görsem annemin yaşadığı bu travma aklıma geliyor konusu ne zaman açılsa gözleri dolar😣 bi salsınlar artık anneleri çok bilmişler