5,5 aylık cok kusucu bir bebek de benden gelsin. Bebek reflüsünden şüpheleniyordum ama kilo alımı vs. İyi olduğu için üstünde durmadılar. Eskiden çok daha fazla kusuyodu ama şu aralar azaldı çok şükür. Fakat hiç anlamadığım bir şekilde bazen fışkırtarak kusuyor o beni biraz tedirgin ediyo maalesef. Umarım kısa sürede sorunlarımız çözülür, çok zormuş kusan bebek 🙏🏼❤️