Moonlightttt Merhaba bebeğim 4 aylık hep pirima kullanıyorum günde 15 bez falan değişiyorum gündüzleri arada takmak için Molfix mavi aldım bugün ama pişik olmasın diye de endişelendim . Memnun musunuz acaba? (Sleppy sevmiyorum nemli bırakıyor)
Asyaburcumm13 Moonlightttt Prima bizde hep dışına çıkardı sleppy de denedik babay turco da denedik ama Molfix daha iyi memnunuz
Miniminnak22 Sleepy, canbebe, Prima ve bimin bezinden sonra molfix bezde karar kıldık. Ve aşırı memnunum. Ne sızma ne pişik oluyor. Diğer denediklerim pişik yaptılar. Özellikle mavi molfix daha iyi geldi bana
Moonlightttt Miniminnak22 teşekkür ederim o halde 4 5 saat kapalı durduğunda da kullanırım belli olmuyor 1dk da 3 bez de degisebiliyorum, 4 5 saat duradabiliyor 🤗
Moonlightttt Asyaburcumm13 teşekkür ederim evet bazen pirima tasiriyor. Korkum pişik ama memnun olan çökmüş rahatladim
SILACINAR ben kullanıyorum çok menmun kaldım.sızdırma yapmıyor rahatsizlikta vermiyor dolsa bile uyandirmiyor
icorik Ben de denemek amaçlı aldım ama hiç memnun kalmadım. Prima gibi güzel sarmıyor. Belki de bir beden büyük almak gerekiyor. Ayrıca emiciliği Prima kadar iyi değil.
Moonlightttt icorik Öyle mi deneyeceğim Aslında emiciligin pirimada en iyi olduğundan eminim Molfix in diğer rengini bir kez kullanmstm ama çok çiş sızıyor her sabah ıslak neredeyse ve büyük numara da aldm kullanıyorum.
Gamzebicer Moonlightttt bende molfix ten çok memnunum bir ara goon kullandım ama pişik yaptı molfix çok güzel tavsiye ederim
Pinarnehir Bende soruldugu zaman yaziyorum buraya molfix pure soft daha iyisini görmedim ne sizdirma ne nemli birakma pisik falan hic yapmadi zaten pamuk gibi bir bez deneyin anlayacaksiniz farkini
Moonlightttt Pinarnehir Pinarnehir Google dan baktım mavi olan değilmiş dediğinizi alacağım sonraki de teşekkür ederim (yorumumu silmeyi başaramadım tekrar yazıyorum o yüzden 😅)