Musabmelike Bende bi lere böyle yapmıştım.. Cezveye 2 kaşık pirinç unu koy ve biberonda 8 mlye kadar su koyacaksan 4mllik su koy cezveye ve pişir, biberona koymadan da üstüne yine 4mllik soğuk su koyarak ılıt mamayı ve biberona doldur.. (içme suyuyla pişir ve soğut) Afiyetle yesin inşallah.. 🥰🙏 Bu arada linç yapacak bişe yok, her annenin başına gelebilir🍀