Merhabalar, bir konu hakkımızda fikrnizi almak istiyorum kızlar😍
6 şubatta bebeğimin 1 yaş doğum günü var. Büyük görümcem var çok severim kendisini ablam gibidir. Bizim ev küçük olduğu için geçen gün benim evimde yapın doğum gününü süsleriz falan dedi. Bu arada diğer görümcem de masa organizasyonu falan yapıyor süslemeyi de o yapacak. Bende ikramlıkları hazırlayıp oraya götüreceğim. Zaten benin ailem yakınımda değil gelemeyecekler. Sadece eşimin kardeşlerini çağıracağım onlar da çocuk çoluk 30 kişiyi buluyorlar😄 yani soracağım mantıksız mı olur içime sinmedi sanki evet diyemedim kadına da.
Cafe gibi biyer tutun derseniz de o kadar masraf yapmak istemiyorum. Onun yerine fotoğraf çekimi yapmayı düşünüyorum.