Sevgili anneler, bebeğim 3 ay 20 günlük. Kilo alımı düşük olduğu için mama takviyesine başladım. Ancak biberon alınca memeyi bıraktı. Geri döndürmek için çok uğraştım. Biberonu tamamen bıraktım. Nihayet döndü ama mama vermek çok zor oluyor biberonsuz. Kaşıkla sürekli elini atıp tutmaya çalışıyor. Kaşık biberon aldım onunla da veremedim biberonu sıkıyor eliyle tüm mamayı taşırıyor. Acaba uykudayken biberon versem farkeder mi? Yine meme reddi yaşar mıyım? Deneyim sahibi anneler tecrübelerinizi paylaşın lütfen..