kagaanikoo Kızlar bugün kan testi verdim. Adet dönemin bir gün geçti sadece. Doktor başka sebeplerden de yükselebilir demiş anlayan bakabilir mi?
haziranin25i kagaanikoo resim açılmıyor çünkü bir arkadaşı linklr beraber etiketlemissin. Beta değerin nedir?
Utkucan kagaanikoo hamilesin canım değer bu kadar yükselmiş doktorda bir acayip kesin yani bu ben 12 ile öğrenmiştim düşün
syaby kagaanikoo sen baya bi kaç haftalık hamilesin yani doktor neyi düşündü bilmiyorum hormonal bi rahatsızlığın mı varda öyle dedi? Sadece sağlıklı bi gebelik olup olmadığını anlamak için 2 gün sonra tekrar istemiştir zaten