kızlar ben 2 bucuk ay sadece anne sütüyle besledim bebeğimi 20 günü geçkin mama meme gidiyoruz su 1 haftadır tamamen anne sütünü içmez oldu sadece mama kullanıyoruz ama bebeğim 4 gündür kanlı kaka yapıyor bazen kan olmuyor ama sıklıkla kan var acilde kan ve kaka tahlili yapıldı bişey çıkmadı kakası kanlı ve mukuslu yeşil oldu alerji olabilir mi bu arada doğduğundan berli köpüklü ve mukuslu kaka yapıyo