Sevgi_35 Kızlar herkese hayırlı akşamlar diliyorum sizler bebeklerinize bebe büskivisi veriyormusunuz meyve ile karıştırıp yada sade süt ile
benkullanici07 Sevgi_35 kucuk bebem yeni ek gidaya gecti ona meyve puresiyle veriyorum buyuk cocugumada sutle veriyoru..evimden hic eksik olmaz bebe biskuvisi zararli diyenler olacak sekerli dicekler desinler ben ve bebelerim memnunuz 🤣
Tortilla_ Sevgi_35 Bir defa küçük bir paket aldım. Eline verdim yeSin diye baktım durmadan istiyor. Şekeri basmışlar içime resmen. Bir daha almadım.
Zeytinimbenim Sevgi_35 hiç vermedim iki yaşında.. İçinde çok şeker var içim elvermedi bir ara kendim yaptım tutmadı sert oldu kızım da sevmedi zaten. Siz bilirsiniz verip vermemek size kalmış 😊
buzlulimonata Hic vermedim 3 yasinda. Eskiden bilinmiyormus olan oymus herkes yapiyomus. Ama sekerin zararli oldugu asikar o yüüzden hic vermedim sonrasinda da aklima bile gelmedi acikcasi
benkullanici07 25moonlight2021 insallah diyelim. Pisman olacak kadar vermedigimden eminim o konuda bilincliyiz sükür
Deletedmom5284 Ben vermiyorum banada anacuğum evde yapardı, bende hipp organik yediriyodum birde hunnap ama artık yemiyo normal yemeğe geçtik, kış geldi kış meyvelerinide seviyor, o yüzden gerek duymuyorum artık
Mervesahin59 Ha bebe bisküvisi ha 1 yemek kaşığı şeker aynı şey. Biz böyle büyüdük diyenlere de Allah’tan akıl diliyorum. Yetişkin bir insanın bile şeker yemesi iyi değilken küçücük bebeğe bunu reva görenler kendine ben iyi anneyim demesin
Sevgi_35 Mervesahin59 bebe bisküvisi verip vermemekle kimsenin Anneliğini sorgulayamazsın sen acaba sen nasıl bir annesin çok merak ettim doğrusu
barbarosunannesi Sevgi_35 ek gidaya alışana.kadar yiyeceklerle karıştırıp veriyordum ama artık vermiyorum almıyorum da çocuk o tada alışınca diğer yiyecekleri beğenmiyor
melekdag Sevgi_35 Bebe bisküvisi çoğu kişinin çocukluğu ama vermeseniz daha iyi . hem şekerli hem de paketli ürün sonuçta faydası olduğunu düşünmüyorum sadece bebeklerimize şeker veriyoruz resmen . Ama bende vermiştim tabi doğru bulmuyorum .
Srhtzlyh Sevgi_35 benim kızım 9 ay 17 günlük ona vermiyorum ama eşim ve ben kilo almak için yiyoruz😅 zorda kaldığımda bir kez verdim kizimada yalan yok. Genelde çorbalar, pankekler filan hazırlıyorum sürekli evde olduğum için zor olmuyor