_-annee kayınvalidenize yatılı mı gidiyorsunuz yada evi iki katlı falanmı yani en çok nerde kullanıcaksınız kendi evinizde mi kayınvalidenizdemi önce onu düşünün şimdi ayda bi kere oraya gidiceksiniz diye oraya uygun bişey almanıza gerek yok , telefonun internetini kullanamazsını ikimci el almamdaki amaç kameranın sesini görüntüsünü duymanız için anlık açık olmasj gerekiyor kendi telefonumu aynı anda kullanamam diye aldım ama açıkçası hareket ettiği an bildirim geliyor zaten pekte ikinci bi telefonada gerek kalmadı benim için. Herkesin kullanım amacı farklı bu arada monitörlü monitörsüz farketmez kameralar kabloyla çalışıyo şarjlı olan sadece kodak var bide motorolanın bi serisi var ikiside benim bütçem için çok yüksekler ondanda ziyade kameraların pili olsada ömrü uzun olmuyor