yeninesilanne Bebeğim 37 günlük ve sürekli emmek istiyor. Emmediğinde huysuzlanıyor. Uyurken de emerek uyuyor. Bu doymadığı anlamına mı gelir yoksa normal bir durum mu ya da başka bir problem olabilir mi
1prens1prensesannesii yeninesilanne şuanda sürekli acıktığım için emmez canım. Gazı olur, anne kokusunu ister, canı sıkılır uykusu olur ondan dolayı sürekli emmek ister.. Doyduğunu çişli bezlerinden anlayabilirsim
Oznurbkr Benim bebeğimde 2 aylık oldu aynı şekilde sürekli emmek istiyor sabaha kadar emerek yatıyor çok gazı olduğu için kendini rahatlatmak istiyor sanırım ama çok yorucu bi çözüm bilen varsa bende bekliyim burda