Didemmm Selam kizlar 🙋 4 gunluk bebegim var annem durmadan salatalik yeme domates yeme yumurta yeme sut yogurt yeme gaz yapar diyo 🙈 yahu kadin ben ne yicem 😆 bu arada ikinci bebegin ama 3yil oldu unuttum ben yedin mi yemedin mi 🤣
MucizemGeldi Didemmm 3 ay oldu ilk gunden beri herseyi yedim alistirmadim öyle. Bu arada gozunuz aydin :)
bynduru Didemmm bence size gaz yapan seyleri yemeyin.Mesela beni süt cok rahatsiz eder o yuzden sut icmiyorum bir de kavun yemistim bebegim cok kotu oldu.Baklagilleri bir sure yemeyi dusunmuyorum.Onun disinda her seyden yiyorum.
Aysnrbztp Didemmm Bebeginiz sizdeki proteini kalsiyumu alıp besleniyorsa. Sizde yumurtayı sütü tüketio kaybeytiğiniz değerleri almanız gerekiyor. Ayrıca yumurta ve sütün gaz oranı çok düşük . Daha çok kara lahana ve kuru baklagilde var. Eğer çok gaz olursa gaz damlası kullanabilirsiniz. Zararı değil faydası var bagırsak sistemini düzenliyor. Gözünüz aydın 😊
ArdaDanyalSara Didemmm benimde 35 günlük bebeğim var. Gaz sıkıntımız var bayağı.Çocuk doktorumuz Süt, Kahve, Çay, Soğan ve Baklagillerin gaz yaptığını tüketmemem gerektiğini söyledi...
Didemmm MucizemGeldi teşekkür ederim 🤗 bende oglumda yedim diye hatirliyorum ama sonradan acaba mi diyorum 🙈 anneme kalsa ac kalicam 🤣
Gamzeecelasun Bana da sürekli onu yeme bunu yeme dediler doktorumuz kahve içme mercimek inek sütü yoğurt yeme 3ay dikkat et dedi o kadar dikkat ettiğim halde şuan bebeğim gazını çıkartamıyor kakasını yapamıyor ne yapmam gerek onu da bilmiyorum ağladığı zaman benim de ağlayasım geliyor 😔😔
Didemmm Gamzeecelasun https://youtu.be/y0v9yINLjsM benim 3yasinda bi oglum var onun gazi oldugunda yada kakasini yapamadiginda bu masaji yapiyodum aninda etkisini goruyodum. İnşallah sizinde isinize yarar rahatlar kuzu
Aysnrbztp Didemmm kendi vücudunuzu tanımanız güzel birşey en azından bende bu etkiyi gösteriyor bebeğimede sütten geçer rahatsız olur diye düşünebilirsiniz 😊
Gamzeecelasun Didemmm denedim gerçekten faydası oldu şuan az az da olsa kakasını yapmaya başladı çok teşekkür ederim bir kakaya bu kadar sevineceğimi tahmin etmezdim 😊😊
Didemmm Gamzeecelasun rica ederim ne demek isinize yaradiysa cok sevindim 🤗 bilirim o kakalara sevinmeleri ben 🤩
Syhnsrmn Didemmm valla bana kimse demedi şunu ye bunu yeme diye ama annen doğru söylüyor hepsi gaz yapiyo inan hiç bisey yemedim nerdeyse 40 gün ona rağmen bile felaket gaz sancısı oluyodu oğlumda kendini sıcak tut en önemlisi bu
Didemmm Syhnsrmn doktora sordum hepsi cok vitaminli noye yemicekmisin dedi 😆 sadece baklagillerden uzak dur dedi bana 😂 bende yiyorum artik napiyim 🙈 allaha sukur simdilik iyi gidiyoruz 🙏 bence bebeklerin bunyesiyle alakali bi durum bu gaz. Gazsiz gunlerimiz olur insallah hepimizin ❤️