Hanımlar bebeğimi sünnet ettirdim. Lokal anestezi oldu. Aşırı korktu. Çığlık çığlığa atlattık o anı. O hafta yataktan düşmüştü. Şimdi sünnet geçeli 2 gün oldu. Asla uyumuyor. Çığlık çığlığa uyanıyor. Birden sıçrıyor titreye titreye ağlıyor. Çok fazla ağlıyor. Normalde ağlamayan bir bebek. Sünnet yeri ağrımıyor çünkü uyutma dışında iyi üstüne bile uzanıyor. Uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı ama hala dünden beri aynı şey oluyor. Ben bunu nasıl geçireceğim. Resmen korkuyor çığlık atıyor. Yanıma alıyorum ama ayağımdan alır almaz sıçrayarak çığlık atıyor. Beraber uyumak için yanıma uzatmaya bile fırsat kalmıyor. Dün babası ile sabaha kadar ağlamasını geçirmeye çalıştık. Gündüz normaldi. Yine uyumadı ama böyle gece olduğu gibi ağlamadı. Başına gelen var mı?