simiyyy Kekin üstüne döküp keki yiyince o sostan kıtırlık gelsin istiyorum arkadaşlar nasıl yapılıyor o çikolata sos bilen var mı?
egeninanns simiyyy direk çikolata eritirseniz o çıtçıtlı olur ama biraz daha kek üstü yumuşak kıvam için içine süt ekleyebilirsiniz
Mombaby simiyyy 100 gram margarini erit ocagi kapat 100 gram bitter ciko koy yagin sicagiyla erisin sonra 100 gr sarelle veya hangi marka varsa ondan koy hepsini karistir kekin uzeirne dok donmasini bekle afiyet olsun
Miniminnak22 simiyyy Ben pasta için böyle yapıyorum Donduğu için kesmesi bile zor oluyo Tesadüfen öğrendim bende 😅😅
buzlulimonata Evet aynen öyle normal cikolatayi eritin donunca yine eski haline geldigi icin sertlesicek😬