Reyna Tabiki buda bir yöntem. Bana doktorum da zaten ya sizin dediginiz gibi, ya su vererek, ya da mamanın tadını bozarak hicbiri olmuyorsa oyalayıp unutturarak bırak demisti. Kızımda hep 5 de uyanirdi mama icin ikinci kez, ilk önce onu biraktim sonra diger uyanmasini. Derken derken mama icin kalkmiyor artik.