Musabbebek 2 yaş 2 aylık oğlum var, hergün olmasada aklına ne za1man gelse dönüyor çok seviyor dönmeyi ne kadar durdursam sa devam ediyor. Göz kontağı kuruyor dediklerimizi yapıyor oyuncaklarıyla gerektiği gibi oynuyor. Konuşmaya gelecek olursak anne baba su gibi az kelimeler söylüyor cümle kuramıyor. Bazı çocuklar geç konusur diyorlar Ama ben bunları ve dönmesini çok kafama taktım belki ben kuruntu yapıyorumdur sizin çocuklarınızda varmı böyle şeyler
Yamanikomm Musabbebek doktora sorsaniz daha iyi olmaz mi benim fikrim yok bebegim daha kucuk ustte kalsin postunuz🌸
GoGirl Musabbebek 22 aylik cok sever dönmeyi eglenir.tek basina anlam ifade etmez bu merak etme. Herkes burda okuya okuya otizme takti kafayi
deryata Musabbebek benim oğlum da 2 yaş 1 aylık o da cümle kurmuyor henüz erkekler geç konuşuyor diyorlar. doktoruna da söyledim konuştuğu kelimeleri cümle kurmadığını olabilir şuan için endişelenecek birşey olmadığını oyun gruplarına götürürseniz çok fayda sağlayacağını söyledi. bence de siz biraz kuruntu yapmışsınız ama normal yani insan tedirgin oluyor annelik 😊 ama siz yine de doktoruna sorun
Musabbebek Yamanikomm tabikide ama belki benim durumumda olan anneler olabilir diye yazdım Teşekkür ederim 🌼
Musabbebek deryata kesinlikle insan anne olunca en ufak birşeyi bile büyütüyor başka anlamlar katıyor, annelik iç güdüsü ile İnsAllah soracağım bende
GoGirl Musabbebek takiliyor biliyorum ama tek bir hareketten o cikmaz.onemli olan giz temasi komut almasi
Musabbebek GoGirl göz temasımız var ismiyle seslendiğimzde bakar, ve dediklerimizi hep yapıyor birşey istediğimizde getirir veya götürür lambayı aç dediğimizde açar
Melisbugi Musabbebek bu yaz eşimin arkadaşı gelmişti 4 yaşında kızları var 3 yaşına kadar hiç konuşmamış 3 yaşında birden bi başladı konuşmaya şimdi susmuyor saniye diyordu gerçekten bıcır bıcır susmayan tatlı bi kızdı içinizi rahatlatma açısından söylemek istedim canım
Musabbebek Melisbugi ay allah razı olsun tatlım ya duymaya ihtiyacım vardı. Her çocuk gelişi farklı tabi ama anne olunca herşeyi düşünüyorus
Zerr Musabbebek Dönmeyi keşfetmiştir annesi 😅 Benim oğlum da 26 aylık anne demez ava der, baba, gel, bak, makarnaya mama, ali abisine aye der. Zamanla düzelecek birden açılıyorlar ilk oğlumda böyleydi…
minikASLANIM Musabbebek Günde otizm ile bilmem kaç tane post açılıyor ahh pandemi çocukları nerdeyse çoğu aynı benim de oğlum 26 aylık ister istemez şüpheleniyor insan ama sosyalleşemedikleri için çoğu çocukta yalanck otizm gibi belirtiler görülebiliyo üzülmeyin kuruntu yapıp kafanıza takmayın o kendince oyun yapiyodur annesi otizm çok farklı bişey