Kızlar merhaba. Bugün sabah oğlumun altını değiştirirken sünnet derisinde,pipisi değil,pipisini çevreleyen derisinde nokta nokta kızarıklıklar olduğunu fark ettim ve baya çoğalmış. Oğlum 10 ay 23 günlük. 3 aylıkken sünnet ettirdim. Alt değiştirme bakımına hep özen gösteririm. Her bez değişiminde yıkamaya da özen gösteriyorum. Asla ıslak mendil kullanmıyorum. Başına gelen var mı? Bu enfeksiyon belirtisi mi sizce?