1cicek1bocek Yavuzegeninannesi Cok güzeller güle güle giysin oğlunuz.kurbağlı takıma benzeyen bende de var kızım giyiyor o büyüyünce oğluma kalır artık.😄
Yavuzegeninannesi Tor5 Eskişehir’de hamamyolunfa bebek mağazaları var oradan aldım canım sanırım 30 liraydı civil lcw e bebek ateş pahası olmuş
Deletedmom99886 BabyAsiia merhaba maalesef kan dolaşımını etkiliyor bunun yanı sıra kaşındırabilme ihtimali çok yüksek çok konforlu ve sağlıklı bir seçim değil
Bhra Yavuzegeninannesi iyi günlerde giyinsin. Şu yeşil kurbağalı takımdan bende bebeğime almıştım çok rahat ve kaliteli çıktı. Bende mağazadan almıştım bulamadim tekrar almak istediğimde. Sanırım sizde netten değil de mağazadan aldiniz?
Zumreee Yavuzegeninannesi internet sitesindenmi aldiniz malından memnunmusunuz eger oyleyse hangi site acaba
Yavuzegeninannesi Zumreee yol hayır maalesef internetten almadım Eskişehir’de bebek giyim mağazaları Var küçük esnaf oradan aldım evet malları güzel fiyatta uygun aldıklarımın hepsine internettende baktım arada 20 30 lira fark var