Yavuzegeninannesi antropologanne çok dışarıya çıkmıyoruz evimiz de ara kat çok soğuk olmuyor ve Ege de sıcağı sevmiyor 🙄
antropologanne Yavuzegeninannesi Eviniz cok soguk olmuyorsa sorun yok zaten. Güle güle güzel günlerde giydirin insallah 💜
Nltka Ay 8 aylık yerlerde yuvarlanır debelenir . Oğlum 18 aylık yürümesine rağmen hep alt olarak havlu pijama alırım . İnce gibi duruyor altına külotlu çorap giydirin
Damla6117 Benkimim3 Asya2 Niye kadının hevesini kırar gibi cevap veriyorsunuz iyi güzel normal ne demek cevap vermek zorunda değilsiniz posta yorum yapmak zorunda değilsiniz ayıp yaptığınız Yavuzegeninannesi Gayette çok güzel canım benim bebişine çok yakışacagına eminim güzel günlerde kullansın insallah paşa😍😍😍
Yavuzegeninannesi Damla6117 teşekkür ederim uzun zaman sonra çarşıya çıkıp bebeme bişeyler aldım hep internetten alıyordum heveslendim o yüzden attım bende 🙄
Asya2 Damla6117 kötu biseymi dedik hem yani guzel normal dedik vaaaaoovv sahanemi dememizi bekledin sanane bacim?
Yavuzegeninannesi Asya2 yok sanırım hevesle sordum ya cevap biraz daha Güler yüzlü olabilirdi o yüzdem öyle yazmıştır eminim ☺️
Asya2 Yavuzegeninannesi yani bacım gülücük koymadığım kötü bisey soyledigim anlamina gelmiyor gayet normal cevap verdim ben onun yaptigi ayip
Nltka Yavuzegeninannesi ay doğrudur insan bilemiyor . Benim yaşadığım yer soğuk oturup oyun oynatırdım oturduğu yuvarlanacağı yerede eski kullanamadığım yorganı sererdim oyuncaklarını da o alana bırakırdım