Yaagmurccn prenses doğum yapmıştım ve çok güzel geçti doğumum, kızımın çıkışını bile hissetmedim bi anda doğdu feln hocam beni tebrik ederken Bn hocam bitti mi dedim bitti dedi :). Bnde hocam Bn bu şekilde 10 tane doğururum ya dedim gülmüştük öyle ☺️😁