4 aylık olduk bebeğim çok kusan bir bebek değil hatta hiç kusmazdı il değişikliği yaptık 3 gün önce 2 gündür kusuyor bugün daha fazla kustu kesik yoğurt gibi fışkırtarak değil normal bazen de süt gibi kusuyor kaka yapmadı 3. Gün bugun acaba sıkıştırırıyor kendini o yüzden olabilir mi ??