ervaaakoc-007 3 aylık bebeğim gece uykusuna dalamıyor bir türlü 9 da uykusu geliyor ama ağlaya ağlaya 10 a anca uyuyor ana kucağında sallıyorum bu arada sizce ne yapmalıyım
Mom4565 ervaaakoc-007 keşke ana kucağında (Babywippe sanırım anakucagi dediginiz) sallamasaniz daha küçük kucağinizda kısık ses tonunuzla konuşsaniz yada yanına yatıp sakinletirip uyutmayi deneseniz