Purpura26 Ummuhn57 Şu kalın çoraplardan almış eşim 3lü olanlardan. Lastikleri bileğini sıkmıyor ama biraz kayıyor gibi bakalım 😃 başka da ihtiyacımız yoktu
cemreninnannesii Ummuhn57 annem ilk arabam diye bir şey geldi ya onu almış 11 aylık kızım evin içinde gezip duruyor aşırı oyalanıyor ya🤣
DurununAnnesi12 Ummuhn57 mama sandalyesi alacaktım 50 tlyken almadım 100 tl olmuş kesin depodan çıkarmışlardır satamayınca pahalı yapmışlardır zaten en kaliteli mama sandalyesi aldı eşim 2. el 150 tl oyuncağıyla birlikte birde 1000 tl den aşağı değildi eşimin aldığı mama sandalyesi
Gin Gelecek olan bebek kitapları güzel. Geçen senelerde almıştık biz kızıma. Kalın kartondan bütün sayfaları, kendilerinin tutabileceği boyda ve görselleri şirin. fiyatı da uygun.