YigtnAnnesi Ben kullanıyorum bebeğimin yanımda olması güzel ama bizimkinin yanları yatakla eşit ama içi alçakta kalıyor bazen geceleri bebeğimi alıp koyarken zorlanıyorum aynı zamanda hafif ve kolay taşınır olduğundan yenidoğan döneminde gündüz salona getiriyorduk gözümüzün önünde olsun diye ama sonra en ufak sese uyanmaya başladı tabi yanımızda uyuyamadı ama geceleri rahat oluyor gündüz pek Bi işlevi yok onun için istersen ana kucağı al daha iyi olur