53 gün oldu doğum yapalı ilk günler sütüm çoğalsın diye humana, bestlak, hoşaf, malt içecek vs içiyordum neyse sütüm iyice artmıştı hatta sürekli taşıyordu ıslanıyordum kalkan taktım pamuk falan koydum neyse, 40 çıkınca sanırım terbiye oldular akmamaya başladı yumuşacık göğüslerim. Gece sert oluyor dolu oluyor. Kilo alımı iyi çişli bez iyi. Neyse şu 5 10 gündür sütüm az geliyor sanki çekiyor bebeğim ama yarım saat sonra bidaha istiyor doymuyor gibi sağıpta bakmak istemedim ilk zamanlar devamlı sağıyordum 60 cc çıkıyordu bi göğüsten geçenlerde sağdım ikisinden 30 çıkmadı bile. Bebeğim emerken ağzından dışarı akıyor sütler görüyorum. Çektikçe anlıyorum da çektiğini o çektikçe diğer göğüsüm falan sızlıyor zayen çok. Bu süt arttırıcıları acaba emzirme dönemi tamamen bitene kadar kullanmam mı gerekiyordu ben Bi kere sütüm geldi çoğaldı tamam artık yedikçe su içtikçe emzirdikçe artar diye düşünüp ekstra bir çaba sarf etmiyorum. Gündüz 1.5 2 saatte bi emiyor ama sanki birinde varsa diğerinde yok gibi geliyor sütüm. Kesiliyor mu az mı napsam bilemedim