use_use 16 aylık kızım. Baba,anne,dede,anneanne,mama,gel,git bi de diş diyor net şekilde (dis fırçasını isterken😄) Bazı hayvan seslerini çıkarıyor. Nesnelerin ismini sorduğumda kendi dilinde bi kelime söylemeye çalışıyor ama anlaşılmıyor net. Her dediğimi anlıyor ama. Komutları alıyor. Çok çabası var konuşmak için. Şimdilik bu kadar. Desteklemek adina her gün kitap okuruz. Çok seviyor kitapları. Bütün gün konuşuyoruz,oyunları,aktiviteleri birlikte yapıyoruz. Müziği seviyor. Şarkı dinleyip dans ediyoruz. Günde 1 ya da 2 kez de parka gidiyoruz yaz kış demeden. Orda da bol bol konuşuyoruz. Arada başka çocuklar denk gelirse kaynaştırmaya çalışıyorum. Birden açılacak diye bekliyorum merakla😄