Busearslan4 Kızlar kızım 3 aylık 40na kadar mükemmel emiyordu 2 saatte bir 20 dk ama simdi 5 dk emiyor ve 3 saatte bir kilo alımı iyi ama ne cabuk doyuruyor anlamadım regl olunca sütümde azaldı sinirleniyordu ondan sonra böyle oldu
Wanderlust Busearslan4 kilo aimi iyiyse endise etmeyin artik emme gucu de arttigi icin cekim gucu artmistir az surede daha cok sut ceker 😊
Lulemom Busearslan4 artık çeneleri kuvvetlendi, yenidoğanken en az 1 saat sürüyordu bizim emzirmemiz. Şimdi 2.5 aylık 10+10 emiyo. 20 dk bitiyo. Büyüdüler normal
Gamzeburkan Busearslan4 zaman geçtikçe emme refleksleri kuvvetleniyor benim kızım ilk günler 1 saat emerdi zamanla kısalıyor bu süre o yüzden kilo alımı cis sayısı falan iyiyse kafa yormayın stres yapınca süt azalıyor.
Alya3361 Busearslan4 Busearslan4 benimkinde 3,5 aylık canım hele bu ara hiç emmez oldu normalde benimkinde 5 dk emiyor ama kilo alımı iyi bu ara mama vermeye başladım emmiyor az geliyor sinirleniyor😞