Aliye07 hadi inşallah, ben çözümü 1 saatlik gündüz uykusunda buldum. Elbet her bebek aynı değil ama bizim sorunumuz da sizle aynıydı o yüzden çare olabileceğini düşünüyorum. 9:30 bile değil, göreceksiniz zamanla en geç 9 gibi uyuyacak. Bizim şuan kalkış 6:30, öğlen 1 2 arası uyku, akşam 20:30 uyku. Evet gündüz 1 saatlik uyku beni zorluyor, yemeği zor yetiştiriyorum ama akşam eşimle başbaşa geçirecek 3 4 saatim oluyor, bu bize çok iyi geldi. En azından akşamları başbaşa evde plan yapıyoruz.