kızlar benim oğlum 18 aylık. son zamanlarda parmak ucunda yürümeye başladı heyecanlandığında yapıyor. Göz teması benimle babasıyla var ama etraftakilerle hep kısıtlı. Parmak işareti var. taklit yapar. hayvan taklidi. işte öksür deriz öksürür komut alır anne demiyor ama nanne diyo, baba diyor, dede diyor, meme, mama, kaka diyor. topa ba, suya bi diyor. evdeki tüm nesneleri bilir. dışarı yürüyüşe çıkarız ağaçlar nerde derim parmak işaretiyle gösterir. ama biz hep yalnız büyüttük ben tektim gurbetteyiz. şimdş mersine geldik ailemizin yanına. büyüklerle iyi ama 10 yaşındaki kuzenini görmezden geliyor. başkalarıyla göz teması kaçırması normal mi abla. evdeyken ne zaman adıyla seslensem dönerdi ama şimdi kalabalık içinde adıyla seslenince bakmıyor. normal mi acaba