Kızım 10 ay 26 günlük bu aralar bezini actıgım da cok az çişini yapmıs oluyor. Hatta bez değiştirme süresi uzadı. En son acile gittiğimizde de doktor bez agırlıgı önemli demişti idarara dikkat etmem gerektgini söyledi. Merak ettim bu ayda bebegi olan annelerde bu durumu yasayan var mı. Doktora götürücem ama sormak istedim 😞