Gamzedogaacar 3 aylık bebeğimin takibi için iyi bir çocuk doktoru arıyorum. İlk çocugum olduğu için beni yönlendirebilicek işinde başarılı bi doktor arayışı içindeyim yardımcı olabilirmisiniz deneyimli anneler :)
BARTUMOM Gamzedogaacar ben avrasya gop Doçent doktor Ahmet Hakan Gedik hocaya gidiyorum 10 aydır ve çok memnunum
mavice Gamzedogaacar Gop Kadın Sağlığı Merkezinde Yusuf Büyükpınarbaşılı tavsiye ederim ilgili bir doktor
Gamzedogaacar ALD sizin dediğiniz doktorada baktım. Demeyimli bi doktor ama bebeğim çok minik daha bizi yol zorlayabilir.
Gamzedogaacar Avrasya hastanesinde özel sigortamız geçiyormuş orayı değerlendiricem. Doktordan biraz bahsedermisiniz.