Elifinannesiburak Doğumdan sonra kaç gün hasta bezi kullandiniz pede ne zaman geçtiniz ben bez kullanıyordum çok terliyordu doktorda kuru tut dedi pede geçtim 27 sinde doğum yapmıştım nemli kalmasının bi zararu olurmu
DurununAnnesi12 Elifinannesiburak 40 gün bitene kadar benim kanamam uzun sürmüştü tabi herkes farklıdır sonra pede geçtim
Oznur_0708 Elifinannesiburak evet mantar yapar hava alması lazım dikişlerin iyileşmesi için benimkide neden bu hasta bezini kullandın diyip kızmıştı
Yusufagahinannesi Elifinannesiburak ben hasta moduna girmemek için hiç kullanmadım bez direkt ped kullandım