Merhaba bebeğim 10 aylık. Hiç telefon TV izletmedim bilmiyor yani. Yemeği bile 2 saat savaşla yeriz ama asla telefon vermedim. Sadece bizim elimizde görüyor o etkili oluyor sanırım. Bugün serum fizyolojik yapıyordum yatakta telefonu bulmuş almış eline baktım sesi çıkmıyor bende rahatça temizledim burnunu. Sonra telefonu aldım elinde aman allahım kıyamet koptu 😧 şok oldum resmen telefon istiyor. Bir kaç olayda daha aynısını yaptı 😧 oyuncağını alsam ağlamaz telefonu alınca ağlıyor. Çok üzüldüm ve çaresiz kaldım. Ne yapsam anneler biz de mi elimizden bırakmalıyız hiç görmesin unutur mu canım
çok sıkıldı 😞