İyi akşamlar güzel anneler.. Kiracı olarak yeni bir eve taşınacağım. İnşaat sonrası kaba pisliği ev sahibi tarafından atılacak. Ondan sonraki temizlik için güzel bir temizlik şirketi arıyorum. İşini güzel yapan ve beni pişman etmeyecek. 17 aylık bir oğlum var ve ben kendi başıma altından kalkamam. Çok detaycı biri olduğum için ya yapmam günlerimi alır ya da çok yorulurum. Ben sonrasında yine kendim üstünden geçicem zaten . Bildiğiniz, memnun kaldığınız, önereceğiniz bir temizlik şirketi var mı Başiskele çevresinde. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum ❤️