Damlardd Merhaba anneler kızım iki gün sonra dokuz aylık oluyor ve biz mama kullanıyoruz şimdi alacağım Mamalar 9-12 aylık mı olacak
Feyzza Esese canım mamadan mamaya değişiyor mesela ben sma kullanıyorum 1 numarası 0 6 aylık 2 numarası 6 12 aylık biz 10 aylığız hala 2 kullanıyoruz