İki yaş aşısına götürdüm oğlumu Şuan 25 aylık oldu konşması yok yani ( anne baba dede hadi kuşa ninon der ) o kadar konşması yani cümlesi yok daha ebenin demesi bana sorular sordu bende cevapladım aşıyı yaptı sonra bir kağıt çıkarttı verdiğim cevaplardanmış baktım otizm şüphesi yazmış doktora götür dedi ben götürmedim çünkü bana göre yok bşy gibi gelio acaba benmi yanılıyorm bide yürümesi 18 aylıkken oldu takıntı mı bilmioyorm ama inatlaşması çok ismine bazen cvp verir bazen vermez bunu al şunu yap dediğimde anlıyo yapıyo arabalarla oynamayı seviyo göz teması kuruyo diğer odadan bşy istediğimde bile alıp getiriyo ama kendini ifade etmeye kalktığında hııı ıııı yaparak gösteriyo bişyleri böyle başına gelen varmı acaba götürmeli miyim doktora