Urasiannesii Merhaba 15 gün önce doğum yaptım göğüslerim yara oldu kanaması geçti ama hala bebeğim ilk tutttğunda canım çok yanıyor lansinoh krem,göğüs kalkanı ve ekstra da göğüs pedi kullanıyorum ama hala gecmedi var mı başka önerisi olan
Simge666 Urasiannesii Merhaba gözünüz aydın Rabbım sağlıklı sıhhatli büyümeyi nasip etsin. Ayni problemi bende yaşadım kullanmadığım şey kalmadı burdan aldığım tavsiyelerle saf zeytin yağı sürdüm ve 1 günde geçti. Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum
serenity_35 Urasiannesii susam yağı cnm kesinlikle birde gümüş kapağı hiç çıkarma o iyi geliyor yaralara 1 ayda anca geçiyor az sabır cnm
Krdlnn-1 Fito krem ama emzirme öncesi mutlaka silin meme ucunu bize doktorum önermişti çok da memnun kaldım