Sezeryan oldum bugün tam 30 gün oldu. Kanamam yok denecek kadar az oluyordu. Fakat az önce çok yoğun bi şekilde pıhtı şeklinde kırmızı Kanamam oldu. Normal de adet tarihime denk geliyor bugün. Bende şüpheye düştüm. Acaba adetim mi oluyor i. Belimde kasıklarda ağrı var.