merveomg Merhaba kızlar 9 günlük bebeğim de 2 gündür bı acısı ağrısı varmış gibi hafif hafif inleme sesleri çıkarıyor uykuda ve uyanıkken Bir yeri mi ağrıyor acıyor bulamadım da Cok üzgünüm var mı bebeklerinde bu tarz sesler oluşan şimdiden teşekkürler
merveomg Zeynep49 göbeği düşmek üzere belki onun ağrısıdır diye düşündüm . Covitten dolayı sürekli hastaneye götürmek istemiyorum. Ama yarın da devam ederse gidicez mecbur