Merhabalar. Bebişim 2 ay 20 günlük (6 kilo 200 gr) destek koyunca bir süre otrabiliyor daha sonra arada kafası sendeliyor fakat erken olduğunu düşündüğüm için korkuyorum ama devamlı kucağımdayken yatarken kalkmaya çalışıyor oturtmam sakıncalı değil mi? Kas ve kemik gelişimi için yoksa her bebek farklı mıdır? Bir bilginiz var mı ☺️☺️