AzraBabyy Dimitrina_kovaceva Gazı vardır büyük ihtimal yoksa neden uyumasın yenidoğan. Masaj yağıyla masaj yapın karnına sırtına ayaklarına. Bacaklarını hareket ettirin banyo suyuna sokun sıcak suda beklesin biraz
[silindi] Dimitrina_kovaceva herkes aynı şeyi söylüyor yok gazı vardır yok doymamıştır yok bilmem ne. Yaşamayan anlamıyor uyumayan bebek uyumuyor benim ki 14 saat uyumadı kaç kere sonra yorgunluktan kendi kendine bayıldı. Bu dönemler ne yazıkki öyle geciyor bizde 2 aylık olduk. Ancak minik minik toparlanıyor. Yüksek sesle eee ee diyorum ve sallıyorum yanında beyaz gürültüyüde acıyor aon aşamada sakinleyip uyuduğu da oluyor. Kundağa alıştırmadıysanız inatlaşıp uykusunu açmayın
Boccoc Işıkları hafif loş yap, Kucağına al kollarınla iyice sarmala veya kundakla ve beyaz gürültü ac hafif hafif salla kucağında benim kizim da hep ise yarardı.
Boccoc [silindi] evet size katılıyorum, bazen uykusu gelmiyor ya da tam dalamıyor.. karnı mi ac vs yorumları annenin cok sınırını bozuyor yani ac degil yeni doyurdum ya da daha yeni pirtladi diye çığlık atasım geliyor
Dimitrina_kovaceva [silindi] kundaklayınca sinirlenip bağırıyor gerçekten de hiçbir derdi yok gibi yani derdi olsa ağlardı diye düşünüyorum inşallah düzelir ya 🥲🥲🥲
Dimitrina_kovaceva Boccoc evet gerçekten altı temiz karnı tok gazı yok yani derdi olsa ağlardı benim kızım çok huysuz ve sinirli gazı olsa çığlık atar acıksa memeyi 10 saniye içinde vermezsem kıyamet kopuyor bi bilseniz ah bu çocuk derdi olsa susacak çocuk değil 😂 içimden geçiyor