AselLilam13 Saricizgilibeyazev aynen hemen bitiyor☺️ Ben kızımı uyuttuktan sonra izliyorym 2 bölüm bitiriyordum şimdi 6. Kez başlıycam😂
MyEternalLoveNoyann Saricizgilibeyazev oglus uyumayinca gece onu uyuturken izledim 3gunde bitirdim. Ilk bölümde ben şok sonraki bölümleri az çok tahmin ettim tabi ilk bölümü izleyince ama son bölümü baya şaşırtıcı oldu.
Saricizgilibeyazev MyEternalLoveNoyann şuan sizin mddayım bende direk etkiledi . Çaresizlikten ölümü göze almaları falan vs değişik
AselLilam13 Saricizgilibeyazev oooooo süperrr ama bebeler yattıktan sonra😂sonra yanlışlıkla bakar felanlar 😂
2maviboncuk Saricizgilibeyazev Ön yargıyla başladım izlelemeye şuan 2.sezonu sabırsızlıkla bekliyorum🙃
2maviboncuk Saricizgilibeyazev Çekimleri başlamış seneye ancak yayınlanır diyorlar ama net bir bilgi yok
atesbebek11 Ay süperdi sabırsızlanıyorum 2 sezonu için geçende Yılmaz Erdoğan’ın Kin i izledim oda güzel di