Merhaba benim de kızım 1 aylık olduktan sonra sürekli fışkırır tarzda kısmaya başlamıştı doktora götürdük aptamil ar mama ve gaviscon verdi şuan onları kullanıyoruz etkisini gördük çok şükür bebeğinize mamanın faydası oluyorsa ve seviyorsa kullanmaya devam edin derim