Benim kızım 3,5 aylık hala kusuyor doktora götürdüm her ay kontrolünde söylüyorum günde 5 kez üst değişiyorum abartmıyorum doktor ilaç da vermiyor katı gıdada azalacak diyor her yolu denedim çözüm bulamadım kabullenerek hayatıma devam ediyorum inşallah düzelir sizinki de benimki de. Ama yanlış değiliz bunu bilin daha önce açmış olduğum post ta bi çok arkadaş aynı sorunu yaşıyor.
benim tavsiyem az ve sık besle emzirdiysen yarım saat dik tut. Doktor bana bunları önermişti bi nebze olsun işe yarıyor.